Na léto

Zcela neplánovaně mám malou chvilku pro sebe. A tak místo další práce nebo odpočinku si raději zase odskočím na blog. Protože i to je pro mě krásný relax. Stejně tak tvoření všemožných wishlistů. Protože už bych stejně nic nafotit nestihla, jeden letní vám dnes pro inspiraci přidám!

Přála bych si opět rozšířit svou sbírku kolekce od mé oblíbené značky Kähler, a to o malou keramickou vázu Hammershøi White. Zjistila jsem totiž, že mi nějaká menší třeba na mini kytičku, která jako poslední zůstala z darovaného pugétu, chybí. Stejně tak na String poličku by se mi líbily menší svícínky se stejným designem, protože se na ni opravdu nic moc velkého nevejde. A tyto navíc vypadají krásně dekorativně a jemně i samostatně.

Moje ráno bez čaje si vůbec nedokážu představit, a to ani v létě. Hodil by se mi proto nějaký osvěžující a sypaný, jako třeba mini ovocný čaj Raspberry Summer Cake od značky Tafelgut, na kterou taky nedám dopustit.

Stejně tak bych si přála sama sobě věnovat více péče. A obzvlášť v létě, když je pleť vystavena hodně sluníčku. Proto bych chtěla po pleťové kosmetice od Meraki, se kterou jsem naprosto spokojená, vyzkoušet i tělovou. A to konkrétně tělové máslo Northern dawn s obsahem bambuckého másla, kakaového másla a oleje ze slunečnicových semínek a avokáda. Takže na suchou pleť jako dělané.

Pokud jste se dívali na moje instastories, určitě už víte, že hledám alternativy přírodních pracích a čistících prostředků, jenž by zároveň i skvěle vypadaly. Už mám jedno takové celkem neúspěšné kolo za sebou, takže možná nebudu tak dogmatická, a zkusím pár drobností od Compagnie de Provence, včetně naprosté klasiky - tuhého ručně vyrobeného rostlinného mýdla na praní Oil.

A jako poslední mám na seznamu, jestli se příště místo sezení u počítače chvilku natáhnu, krásnou knížku s úchvatnými módními ilustracemi, pro které mám jak také víte slabost, od ilustrátorky Megan Hess - Šaty:100 ikonických okamžiků ve světě módy. A která bude i krásným doplňkem na komodu...

Vše jak jste určitě poznali je z e-shopu www.bellarose.cz, kde nyní najdete nově i spoustu designových skandinávských značek, společně s další novou knížkou o Coco Chanel, kterou už doma mám. Dostala jsem ji jako splněné přání od majitelky Martiny, se kterou jsme pro vás připravily druhou giveaway k mému blížícímu se osmému výročí blogu. A právě tuto knížku společně s dalším ikonickým kouskem a plakáty ode mě budete již brzy moci na MMB vyhrát!

A i na další slibované články se chystám, ale mám pocit, že je to s dětičkami čím dál obtížnější. Tak mi držte palce, ať jsme všichni v dobrém rozmaru a je takových chvilek pro mě víc ;-).

Užijte si víkend!
Šárka

2 komentáře

  1. Teším sa na tvoje tipy:-)
    V predchádzajúcom poste máš na fotke neskutočne krásny výraz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Alenko moc děkuji! Snad se k nim dostanu co nejdříve ;-). Hezký nový týden.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.